E-DOC Техникалық қолдау қызметіне өтініш беру Регламенті



ТЕХНИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ ЖҮГІНУ РЕГЛАМЕНТІ


ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.Осы Регламент Техникалық қолдау Қызметінің жұмысын реттеу, сондай-ақ Порталдың жұмыс қабілеттілігінің жоғары сапасын қолдау және оны пайдаланушыларды консультациялық қолдау бойынша жұмыстарды жедел орындау мақсатында әзірленген.

2.E-DOC заңды маңызды құжаттармен алмасуға арналған Порталдың техникалық қолдау қызметі (бұдан әрі-Портал, Е-DOC) барлық мүдделі тараптарға Порталдың функционалдық бөлігінде консультациялық қолдау көрсетеді. Техникалық қолдау шеңберінде белгіленген қызмет көрсету (SLA - Service Level Agreemeпt)деңгейлеріне сәйкес осы Регламентпен айқындалған мәселелер шешіледі.

З.Барлық өтініштер әртүрлі қызмет көрсету деңгейлеріне (SLA) жіктеледі. Қызмет көрсету деңгейлері хабарласуды өңдеу уақытымен (және басқа параметрлермен) ерекшеленеді және клиенттің санатына және/немесе өтінім санатына байланысты болады. Қызмет көрсетудің келесі деңгейлері ұсынылады:

4.Өтінім санаттары:

5.Техникалық қолдау қызметінің жұмыс уақыты - жұмыс күндері Нұр-Сұлтан қаласының уақыты бойынша 9:00-ден 18:00-ге дейін.

6.Шешілетін мәселелер шеңбері:

Техникалық қолдау аясында келесідей мәселелер шешіледі:

Техникалық қолдау шеңберінде мынадай мәселелер ШЕШІЛМЕЙДІ:

ТЕХНИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ ҚЫЗМЕТІНЕ ЖҮГІНУ РЕГЛАМЕНТІ